Trabzonspor , Ziraat Türkiye Kupası Yarı Finali’nde deplasmanda oynayacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.

Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanın ilk bölümünde ısınma gerçekleştirildi.

BÜYÜKŞEHİR’İN SPORCULARINDAN ÇANAKKALE’DE GURURLANDIRAN BAŞARI
BÜYÜKŞEHİR’İN SPORCULARINDAN ÇANAKKALE’DE GURURLANDIRAN BAŞARI
İçeriği Görüntüle

Rondo ile devam eden antrenmanın son bölümünde ise taktik çalışması yapıldı.